vineri, 14 iunie 2013

Am fost la Nedeea Almăşană

Aşa cum merg de câţiva ani încoace. E de remarcat cum se adună de fiecare dată fii satului, indiferent de distanţă, loc de muncă, preocupări, interese politice. Cu drag m-am reîntâlnit cu prietenul meu, Eugen Pistol, pe care îl cunosc de mulţi ani, de pe vremea când asociaţia Trascău Corp desfăşura proiecte în Cheile Cibului
 
Eugen Pistol (stânga) şi Aurelian Plăcintă.
Uite că de atunci, din vremea promovării şi protejării acestei rezervaţii naturale, s-a ajuns la asfaltarea drumurilor de acces, mulţumită Consiliului Judeţean Alba. Anul aceste urmează al doilea strat de asfalt către Cheile Cibului şi asfaltarea celor 4-5 km rămaşi, către Cheile Glodului. Primăria Almaşu Mare, în frunte cu primarul Aron Zaharie, organizatorul acestui eveniment, este una dintre primările cele mai primitoare, acolo te simţi acasă, indiferent de unde eşti de loc. Neobositul Achim Emilian era peste tot, împărţind hărţi ale comunei tuturor. Am remarcat diverse personalităţi, din partea Consiliului Judeţean, consilieri judeţeni, foşti sau actuali prefecţi, senatori, deputaţi. Din păcate nu am putut sta prea mult, spectacolul folcloric dura undeva în jurul a 4 ore, am apucat să îi ascult pe Mircea Târziu, Grupul 60 Plus, Roxana Hendrea şi bineînţeles, Eugen Pistol, acompaniaţi de Ansamblul "Izvoraşul Almăşan".


Mircea Târziu
De criticat, nu am ce critica, locaţia aleasă a fost cea mai bună având în vedere evenimentul, pe mini-stadionul din centrul comunei. Scenă nou-nouţă, adusă de la Bistra (am înţeles că susnumita comună a achiziţionat această scenă în cadrul unui proiect, din fonduri europene-Bravo lor!!!). Doar, pe viitor, aş sugera ca evenimentul să fie mai complex, să se creeze şi alte mici evenimente, care să completeze în mod fericit această nedee. 
M-am reîntâlnit şi cu un personaj cu totul aparte, celebrul "Pătru", despre care scriam aici.


În concluzie, ne vedem la anul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta e binevenită!